پولنگ بوتھ میں خفیہ کیمروں کے معاملے کی شفاف تحقیقات کیلئے کمیٹی تشکیل

0


اسلام آباد : سیکریٹری سینٹ قاسم صمد نے پولنگ بوتھ میں خفیہ کیمروں کے معاملے کی تحقیقات کیلئے پارلیمانی کمیٹی تشکیل دے دی اور کہا کیمرے کے معاملے کی مکمل شفاف انکوائری ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق سیکریٹری سینٹ قاسم صمد نے پولنگ بوتھ میں خفیہ کیمروں کے معاملے پر پارلیمانی کمیٹی تشکیل دیتے ہوئے کہا کیمرے کے معاملے کی مکمل شفاف انکوائری ہوگی۔

وفاقی وزیرفواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پرسیکریٹری سینیٹ کی جانب سے کیمروں پر کمیٹی بنانے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا اس سے پہلے مصدق ملک ،مصطفی نوازوائرنگ کوکیمرےسمجھ کراکھاڑدیں۔

خیال رہے پولنگ بوتھ میں کیمروں کی تنصیب پر حکومت اپوزیشن آمنے سامنے ہیں ، مسلم لیگ ن کے مصدق ملک اور پیپلز پارٹی کے مصطفیٰ نوازکھوکھرنے ٹوئٹر پر تصاویر اورویڈیو شیئر کردی۔

ن لیگ کے رہنما مصدق ملک نے کہا پولنگ بوتھ میں دو کیمرے لگائے گئے، ایک لیمپ پڑا تھا جس میں بے شمار سوراخ تھے، پولنگ بوتھ کے سائیڈ پر ڈیوائس چپکی ہوئی تھی۔

پیپلز پارٹی کے مصطفیٰ نوازکھوکر کا کہنا تھا کہ اس کی ذمہ داری چیئرمین سینیٹ اور ان کے عملے پر ہے، مقصد الیکشن چوری کرنا تھا، چوری پکڑی گئی، ذمہ داروں کاتعین کرنا ہے۔

دوسری جانب وزیراطلاعات شبلی فرازنے اپوزیشن پر سینیٹرز کے پولنگ بوتھ میں کیمرہ لگانے کا الزام لگاتے ہوئے واقعےکی تہہ تک جانے اور کرداروں کو بے نقاب کرنے کا اعلان کردیا ہے۔

LEAVE A REPLY