مسلم خاندان کے قتل پر پاکستان کینیڈین حکام سے رابطےمیں ہے، ترجمان دفتر خارجہ

0


اسلام آباد: دفتر خارجہ کے ترجمان نے کینیڈا میں پیش آنیوالے اسلاموفوبک واقعے کی شدیدمذمت کرتے ہوئے کہا پاکستانی ہائی کمیشن اور قونصل خانہ کینیڈین حکام سے رابطے میں ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی دفتر خارجہ کے ترجمان کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ کینیڈامیں پیش آنیوالےاسلاموفوبک واقعےکی شدید مذمت کرتےہیں، واقعے میں 4 پاکستانی نژادافراجاں بحق ہوئے، ہماری ہمدردیاں،دعائیں متاثرین،اہلخانہ کے ساتھ ہیں۔

ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستانی ہائی کمیشن، قونصل خانہ کینیڈین حکام سےرابطےمیں ہیں، قونصل جنرل نےلواحقین سےتعزیت اور ہرممکن مددکی پیش کش کی۔

ترجمان نے کہا کہ یہ المناک واقعہ اسلاموفوبیاکےمنظم عروج کاعکاس ہے، جسٹن ٹرودونےنےکہاکہ اسلاموفوبیا کی کینیڈامیں کوئی جگہ نہیں، دنیاکوبین المذاہب ہم آہنگی کیلئےملکرکام کرنےکی ضرورت ہے۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان نے کینیڈا میں مسلمان خاندان پرحملےکی شدیدمذمت کرتے ہوئے کہا تھا کینیڈامیں پاکستانی نژادخاندان پر حملےکاسن کر افسوس ہوا ، دہشت گردی کاواقعہ مغربی ممالک میں بڑھتےاسلاموفوبیاکی عکاسی کرتا ہے، عالمی برادری کو اسلاموفوبیا سے نمٹنے کیلئے حکمت عملی بنانے کی ضرورت ہے۔

واضح رہے کینیڈا کے صوبہ اونٹاریو کے شہر لندن میں ایک پک اپ ٹرک ڈرائیور نے ایک ہی خاندان کے چار افراد کو کچل کر ہلاک کرڈالا، ۔ پولیس نے ملزم کے اس قدام کو نفرت پر مبنی جرم قرار دیا ہے۔

LEAVE A REPLY